Tuesday, February 19, 2008

Grabbarna som ger fingret...





Som alla begripit så var jag väldigt olydig som liten. Jag vet inte hur många utskällningar jag fick men det bet liksom inte.

Jag blev aldrig impad av den som skällde ut. Ingen pondus. Bara tjat. Men en gång blev jag riktigt utskälld av en Mullah och han höjde fingret som han hytte med och det bet direkt. Sen dess är djääävligt svag för det här med mullahs med fingrar. Så fort dom höjer den och varnar så vet man att det smäller snart.

Lika bra att ge upp på en gång.

Så djääävla hårt och kaxigt med en tjomme i bergen som sitter och VARNAR staterna om och om igen om vedergällning.

Nästa gång du ser en tjomme med stort skägg
som hytter med fingret och säger att du varit stygg så be hårt som fan att det är julafton annars kan du börja springa.


1 comment:

Anonymous said...

vad är det som händer? här försöker man hjälpa en oduglig skribent till sitt eget bästa så urartar han till värsta påhoppet. det är alltså terrorister du diggar! ! ! ? ? ...men jag diggar ironin. riktig 12-håls rundare. whos your caddy now?