Friday, February 01, 2008

På Bloggen i Februari

Jaha, då var vi inne i den sista vintermånaden. Då tänkte jag ta tillfället i akt och berätta lite om vad som kommer på bloggen i Februari.
En liten programöversikt.

En längre artikelserie om Leeds kommer. Jag har dragit rätt länge med denna men jag tror den blir bra. Jag har fått massor med gott att suga på och det tar lite tid. Man orkar ju inte bita i tabeller i timtal.

Lite mer bilder ur "moments".

Mera inlägg om försvaret. Under 2008 kommer jag fokusera mitt inrikesförtal på försvarspolitiken och de bedömningar som en gång fick tjäna som underlag för den.

Mycket nöje
.

2 comments:

Anonymous said...

Artikel om Leeds det ser jag fram emot. Försvaret? Har vi nått sånt kvar? elller är det kanske en historisk återblick du hade tänkt dig

Anonymous said...

Visserligen e jag ju Bajare skit kul att dom fixat Rami men frågan e ju håller års budgetten eller e Bajen på väg att bli Sveriges Leeds?