Tuesday, April 08, 2008

Gomorron i Allsvenskan Rami



När jag återvände hem från England så var jag en firad IT-Dsitributör. Jag hade lyckats ok och hade gjort ett namn för mig själv på ett företag som hade hög standard och prestige. Så kom då dagen då jag skulle kallas hem och ta hand om den Svenska marknaden på plats och det skulle bli lättare än att göra det från Mount Narcissus bergstopp då belägen i London.

Jo, i helvete. När jag kom tillbaka så upptäckte jag att der var hårdare på sitt sätt. Inga freebies, svågerpolitik och en massa annat strunt gjorde att uppgiften var hårdare än ever.

Allsvenskan är sådan. Jag tror nog Rami vill glömma sina uttalanden om att "Söderstadion ska inte bli några problem etc". Jag tror även att Rami, som jag aldrig trodde skulle skriva på för oss och i synnerhet inte för så hutlösa pengar, kommer upptäcka att Söderstadions ljud och ljus kan ge rampfeber och vidmärken från prestationspiskan. Annat vore konstigt.



Därför ser ABs nyhetsrapportering ut som den gör från i går. Gomorron i Allsvenskan Ram
i.

No comments: